torsdag 14 januari 2010

Soo slow

Ni skulle bara veta hur lång tid det tagit mej att ladda upp några få bilder med det här förbannat långsamma internet. Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva nåt vettigt..

Min tidiga kväll har plötsligt förvandlats till ännu en sen kväll - klockan har hunnit bli halv elva o jag har inte ens duschat som jag tänkte, tvättat av mej sminket (avklaras ju visserligen i duschen men ändå) eller borstat tänderna! C ska upp halv fem imorrn o flytta kossor.. själv tänker jag garanterat ligga kvar i sängen till minst kl åtta. Känns som jag har ett par veckors sömn att ta igen!

Lite foton jag tog ikväll..
Självporträtten är med kameran på biltaket o självutlösare :)





Ser ju ut som vilken medelhavsstrand som helst eller hur?

Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar