måndag 18 januari 2010

Friends!

Är jag glad att jag har några fina även här i NZ. Indri, Maya och Naomi kom just förbi för att se hur jag mår o hade med sej en liten ask chokladpraliner - så gulligt!
Naomi kraschade ju på samma ställe så jag hoppas att hon fick en ask hon med :)

Var in på sjukhuset igen idag då mina fingrar svällde upp till oigenkännlighet - gipset satt alldeles för hårt. Shit vad jag svettades när doktorn tog fram en elektrisk motorslip o började såga i min arm. Svär att hon nästan sågade igenom gipset helt åtminstone en gång för det brände till ordentligt i armen. Men inget blod kom utsipprandes till min lättnad...

C är ute o tvättar bilarna medan jag försöker mej på att laga en enhänt middag. Det går inte undan direkt!


Jag lite som jag känner mej just nu - grey

1 kommentar:

  1. Hej vännen, jag fick rysningar i hela kroppen när jag läste om din olycka. Jobbigt med bruten handled, men du får tänka att det kan inte bli sämre nu, bara bättre! :-) Hur länge ska du gå gipsad? Usch, tycker så synd om dig. Tur att du har några söta tjejkompisar som kom förbi för att muntra upp dig lite. Krya på dig nu. Stor kram

    SvaraRadera