tisdag 19 januari 2010

Allt är relativt

Tänk vad allting kan kännas annorlunda en dag från en annan. Jag har fortfarande en bruten handled, ett blått öga o ingen somhelst aning om vad jag ska göra med mitt liv eller vilket land vi ska bo. Ändå känns allt så mycket lättare idag! En vag plan för dom närmsta 3 månaderna börjar forma sej vilket får mej att känna mej mer tillfreds med allt. Ett längre Sverigebesök i sommar är fortfarande hugget i sten, men när jag åker är jag inte helt säker på. Fast vad gör det, jag vet ju att det blir av!

Pratade med C:s mamma tidigare idag, hon är uppe i New Plymouth hos sin sjuka pappa som tyvärr inte har långt kvar att leva. Jag och C kommer flyga upp dit igen inom dom närmsta veckorna. Livet är så himla kort, lev det till fullo och värdesätt dina nära o kära - något vi alla borde tänka på lite oftare!

Foton från Juldagen som vi firade uppe i New Plymouth




Russell, Cameron och Dorothy (hans morföräldrar)

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på Cameron och hans morföräldrar! Trots sin sjukdom ser morfadern så lycklig ut...

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den härlig o full av äkta glädje.. är så glad över denna bild - den kommer att vara ett fint minne för alltid!

    SvaraRadera