tisdag 19 januari 2010

Endorfin Kick

C stack iväg o cyklade vad han sa skulle bli bara nån timme, nu är klockan snart halv tio o han åkte vid sex. Alltså jag kan  inte klandra honom - jag skulle antagligen gjort samma sak. Tydligen var det jättemånga riders där ikväll så jag antar att dom har skitkul just nu. Hör ni sarkasmen i min röst? Haha.

Tröttnade hursomhelst på att sitta inne o tycka synd om mej sjäv (o käka glass o choklad) så jag drog på mej träningsdojorna o stack ut på en powerwalk. I varje backe/trappor jag hittade gjorde jag ett par spurter så det blev ordentligt svettigt i slutet :) Kanske inte det mest ultimata för min arm men jag gjorde det bästa för att hålla den så stilla jag kunde..

Nu börjar The City på tv så ska kolla på det innan sängen väntar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar