lördag 23 januari 2010

Oförklarig läsarökning

Häromdan sköt mitt läsarantal i höjden, till det dubbla på bara en dag! Vad spännande det vore att få reda på vilka ni nya läsare är o hur ni hittade min blogg :)

Inatt hade jag en fruktansvärt dålig sömn.. känns lite som att jag aldrig somnade riktigt. Vet inte om det beror på att vi satt uppe tills efter midnatt (jag sover alltid sämre då av nån konstig anledning!), alldeles för mycket choklad ELLER mitt gips. Sköterskan lindade nämligen på det supertajt så känns som jag inte har mycket blodcirkulation alls i armen.. Ska in idag igen för en follow-up, får förhoppningsvis svar då. Igår när gipset åkte av för en kort stund kunde man se hur min handled redan hunnit bli mycket smalare, den såg så himla svag ut (efter bara några dagar!!) och jag hade världens otäckaste blåmärke där frakturen är.

Blåmärkena försvinner såklart men handleden lär ju bli ÄNNU smalare innan dessa 4 veckor är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar