torsdag 14 januari 2010

Hard-Drive Failure?

Imorse kunde jag inte komma in på min dator - det enda som gick att se var ett blinkade meddelande om att jag genast borde backa up min harddrive då den var nära att krascha. Körde nån slags restore-grej innan jag stängde av den. Blev smått livrädd där ett tag men nu verkar den funka igen.. En back-up står dock högst upp på min prioriteringslista när jag kommer hem. Är nämligen nere på farmen nu där vi ska sova i natt.

Jag o C:s mamma drog in till stan en sväng där jag fyndade ett par snygga cykelbyxor på rea. Inte såna där korta svarta glansiga som alla sprang runt i när vi var 9-10, utan ett par bruna nike baggy 3/4 brallor som kommer passa perfekt över mina knäskydd när jag cyklar DH! Fick även med mej några glas och koppar hem från Farmers som hade halva priset på allt. Invercargill är inte så tokigt ändå. Så länge jag slipper bo där  ;)

Vi ska alldeles strax äta middag - blir lax på BBQ:n och nån god sallad, mums! Fick ett sms om att tjejerna ska ha BBQ uppe i QT ikväll, lite typiskt men det kommer väl fler gånger :)


Får jag lov att presentera Sally, en av farmens 3 hundar:


Förmodligen första gången hon var med på kort.. Ser ut som hon tänker nåt i stil med; "vad fasen håller du på med??"


Hon tröttnade snart på att posa o sjönk ihop på backen i en betydligt bekvämare position..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar