fredag 1 januari 2010

Hela huset sover

Förutom jag! Sitter här o äter lite glass och läser bloggar samtidigt som jag tänker att det får vara slut på alla onyttigheter från och med imorrn! Måste börja leva hälsosamt igen, fortsätter jag så här får jag väl en hjärtattack snart.. Nä ska bli fit igen :) Passande nog öppnar mitt gym nästa vecka efter nästan 3 veckors flyttuppehåll - åh vad jag längtar efter att lyfta lite vikter och känna musklerna bränna! Träningsvärk är den bästa smärtan hehe..

Vi knallade in till stan idag för ännu(!!) en pizza - som tur var delade jag med C så det blev iallafall bara en halv. Började faktiskt dagen hälsosamt, med en färskpressad apelsin, kiwi och banansmoothie men sen gick det utför på kostfronten..

Känner mej en aning uttråkad, funderar på om jag ska ta iPoden o gå en sväng eller kanske måla lite på min tavla som aldrig verkar bli klar (av den självklara anledningen att jag aldrig har ro/tid att sätta mej med den). Ute blåser det storm så idag är den perfekta dan för lite målande tror jag bestämt!

2 kommentarer:

  1. Jag kommenterar i princip aldrig men tittar in på din blogg när jag gör min dagliga bloggrunda :) Ville mest säga att jag tycker du verkar vara en himla go tjej och att jag gillar att läsa va du har för dig på andra sidan jorden. Att bilderna du lägger upp är grymma gör det dessutom ännu trevligare att kika in. Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Tack Elin!! Vad glad jag blir - så himla kul att få kommentarer som denna! Hoppas du fortsätter kika in :)

    SvaraRadera