torsdag 7 januari 2010

Rain Rain Rain

Drog precis upp rullgardinen och vad möts jag av om inte regn regn regn.. Undrar om vår River Rafting blir inställd nu eller om dom kör oavsett väder? Blöt lär man ju bli iallafall! Usch tänkte just på vad äckligt det kommer att va att dra på sej en wetsuit som 100-tals andra människor haft på sej innan.. Bäst att inte fundera alltför mycket på det, så snart jag sitter där i båten med en åra i handen lär jag ha annat att tänka på!

Ikväll är det ett chain-less DH race nerför Skyline. Är lite sugen på att ställa upp men beror på om det slutar regna eller inte. Jag och Michael var upp igår och blev minst sagt genom-våta och hade lera precis överallt! Det var kul men inget jag känner för varje dag :)


Jag uppe i Wynyards för nån vecka sen - betydligt soligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar