måndag 4 januari 2010

Spooky!

Idag har jag:
  • Storstädat båda lägenheterna
  • Cyklat downhill
  • Gått in i en "haunted" gammal pub
  • Ätit extra hot indisk mat
  • Kollat på rysaren "Drag Me To Hell"
Hann med en del annat också men ovan är det som är värt att nämna. Skrattade mest när C ringde (när jag var o cyklade downhill) o sa att han o Chris hade sett (eller mer hört) ett spöke i Arthurs Point gamla pub. Var ju bara tvungen att åka dit igen innan middagen. Så vi stuvade in oss i bilen med en lång pinne i baksätet som vapen. Haha låter ju helt sjukt jag vet...

Cam vägrade att gå i närheten av byggnaden igen så det var jag och Chris som smög in. Dock med ytterdörren öppen. Ville verkligen inte att den skulle slå igen medan vi var där  inne -då hade jag blivit rädd på riktigt! Vet inte riktigt hur jag ska förklara vad vi sedan hörde.. Det lät som nåt slags djur, typ en hund som skällde till och sen ett konstigt väsande ljud. Sen började vatten rinna innefrån ett av dom igenbommade rummen. Tror att det var en toalett. Så det finns säkert en logisk förklaring. Eller?


Puben byggdes på 1880-talet googlade jag mej till..


Jag smyger in.. Döma av min ansiktsfärg kan man ju tro att jag redan sett ett spöke haha


Hela stället var rejält trashat


Det väsande ljudet kom innifrån  dörren i mitten, den med ett stort hål brevid!

1-2-3 nu springer jag tillbaka till bilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar