onsdag 20 januari 2010

Jag ber om ursäkt

... i förväg för en innehållslös blogg dom närmsta veckorna. Det är ju inte direkt mycket jag kan göra.. känner mej så himla rörelsehindrad! Idag har jag inte ens nån bil då C är nere på farmen o den andra bilen är inne på service. Tänkte jag skulle knalla ner o hämta den när den är klar (minst 45 minuters promenad), men än har jag inte hört nåt. Sitter o dricker en alldeles för svag men ganska god kaffe just nu som jag lyckades komponera ihop med vänsterhanden.

Egentligen är det för varmt för kaffe, minst 25 grader o kvavt ute.. Som tur är e det iallafall inte soligt. Det skulle jag inte orka med.

Åh vad jag önskar jag kunde börja måla på nästa tavla. Fruktfatet är ju äntligen klart!







Var tvungen att ta med min fot för att ni ska se hur stor tavlan är
PS. Jag har stora fötter - stl 41-42!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att måla! Jättefin tavla! Mina ögon lurades först att tro att din fot var målad också, det ser faktiskt lite så ut :)

    SvaraRadera