fredag 8 januari 2010

I survived!

Tänkte först börja med att skriva; "-Hi, this is Cameron. I will be blogging here from now on.." Hahaha det hade väl varit ett kul skämt? Eller kanske inte.. Hursomhelst döma av svenskan så överlevde jag raftingen idag! Men shit vad läskigt det var nerför några av forsarna - det enda jag kunde tänka var "jag ska inte ramla ur, jag ska inte ramla ur". Blev lite som mitt mantra och det funkade! Samtidigt måste jag säga att det var jäkligt spännande, och verkligen värt pengarna.. Allt som allt tog det 4 timmar och kostade under 200 dollar. Bara att hoppa bungy jump som är över på några sekunder kostar ju mer!

Indri smsade senare och undrade hur det gått (det var hon och Fraiser som gav oss biljetterna på C:s 30-årsdag!). Vi bestämde att vi skulle mötas inne i stan o ta en drink på Revolva där afterpartyt för DH-tävlingen hölls. Glömde helt bort att jag hade tänkt ställa upp - var alldeles för frusen, trött och hungrig för att kunna tänka på nåt annat än en varm dusch och mat när jag kom hem! Hursomhelst, åkte in och drack en cider o en diet coke och snackade lite skit med tjejerna :) I berättade att dom haft en minst sagt intressant morron på QT Rafting, med 2 hjärnskakningar och en urhoppad axel - varav ambulanshelikopter var tvungen att komma vid ett tillfälle! Hon sa att hon inte ville säga nåt förrän jag raftat klart.. det tackade jag för!

Killarna är inne i stan på Barmuda - Christophers sista kväll så han ville fira till det vilket ju är förståeligt. Själv är jag rätt nöjd med att vara hemma - ska ta mej upp tidigt imorrn och antingen göra nåt i träningsväg eller måla klart min tavla :) Vid elvatiden kommer C:s familj upp för att käka hejdå-lunch med Chris och så oss förstås, plus att Michael följer med tillbaka till farmen.

Nä om man skulle hoppa i säng kanske. Klockan slog just 00:00 på datorn. Fyra lika siffror - då får man önska sej nåt eller hur?




Jag har en massa önskningar som jag hoppas slår in 2010 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar