onsdag 20 januari 2010

Dricker Thé o kollar Bostadsrätter

..är vad jag sysslar med just nu. Hyrde en fruktansvärt dålig film tidigare ikväll som vi slösade 1,5 timme och åtta dollar på. Det enda bra var dom två Magnum Big Bikkie-glassar som jag köpte åt oss i videoaffärn - så himla god! Finns den i Sverige oxå?

Imorrn måste vi verkligen städa här hemma.. ser ut som ett bombnedslag då jag lämnar allt jag inte kan göra med en hand (som att vika tvätt o släpa runt dammsugaren), åt C som i sin tur säger att han gör det "senare". Nån som känner igen den frasen?

Nu ska jag dricka ur min megakopp med roibus vaniljté o titta lite på tv!




Blev irriterad på att alla våra koppar är så små så jag köpte dessa... Blev kanske lite i överkant men man slipper garanterat att hämta påtår!

Sweet Dreams

2 kommentarer:

  1. roligt med feedback och att du har hittat till min blogg :)

    Jag älskar själv att resa och blir inspirerad av din blogg! Hur länge har du bott i nya zeeland och vad jobbar du med?

    Hit kommer jag tillbaka igen!

    SvaraRadera
  2. Hej, gumman. Måste bara säga att tavlan du målat är verkligen jättefin, du är otroligt duktig på det där! Jag har en svacka just nu, eller mer att jag känner att jag har en hel del att göra...så jag orkar helt enkelt inte skriva på bloggen, får kommentera här istället tills jag får tillbaka inspirationen. Ska vi ta en telefondate ikväll? Torsdag morgon för dig då. Du kan väl skicka ett sms när du vaknat till. Puss och kram

    SvaraRadera