måndag 25 januari 2010

Gardening

..är vad vi ägnat eftermiddagen åt. Vi var ner till grustag i Gibbston och hämtade massa stenar att lägga längs rabatterna - ett jäkla slit men resultatet blev superbra! Tog ett brejk vid sex-tiden och åkte in o käkade ugnsbakad pizza i kvällsolen utan för "The Cow" - en mysig pasta och pizza restaurang i stan.

Är dock lite småsur för att jag ställde in en fika med W imorrn för att kunna åka ner till farmen, och nu ska vi inte ens åka! Tydligen några viktiga bankpapper som måste signeras på onsdag så lär köra ner då istället. Jag ska även ta en titt på ett av de gamla husen där nere som vi planerar att renovera för att ha ett eget hus att bo i vid behov, men även för att öka värdet på farmen vid en eventuell försäljning.

Avskyr att ställa in grejer då jag bestämt att möta någon - nämligen det värsta jag själv vet! Men så länge det inte blir en vana så är det väl okej nån enstaka gång...

Nu tänker jag kolla på The Kardeshians och dricka té :)


Remarks igårkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar