måndag 11 januari 2010

Lite på Is

...ligger bloggen just nu. Känner mej inte så värst närvarande. Har sån himla hemlängtan o känner mej samtidigt trött som en trasa. Ingen vidare kombination! Särskilt inte när man har huset fullt av främmande människor. Jag orkar helt enkelt inte låtsas att vara glad o uppåt, därför har jag gömt mej här nere i sovrummet hela kvällen. Efter att jag lagade middag åt alla o dammsög o skurade golven skall tilläggas.

Det har regnat så gott som hela dagen så vi har inte kunnat göra så värst mycket.. Hann med en lunch på Winnies o lite mountainbiking mellan de värsta regnskurarna. Imorrn ska iallafall vädret bli bättre.
Alltid något.

Nu ska jag sova. Efter de trötthets-tårar som gråtits ikväll lär jag ju vara helt pluffsig i ansiktet när jag vaknar. Får hoppas att min nattkräm gör under...

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar