lördag 27 februari 2010

7 Mile

Kom just hem från 7 Mile där vi varit o cyklat - min första "riktiga" cykeltur sen jag bröt armen. Åh vad kul det var! Tog det super-lugnt då jag precis blivit av med gipset och varken kondition eller styrka är vad den brukar men jag njöt ändå av varje minut :) Så istället för att cykla järnet filmade jag C när han flög över en massa hopp! Nån filmsnutt kanske kommer upp här senare om jag lyckas få till formateringen!


C's bike

I mitten av banan finns det sk loggar som man kan välja att cykla eller här som i C's fall - ta en vilopaus på!

Älskling i sin fina egg-helmet :)

Jag.. stretchar vadmuskeln eller nåt

Väl nere vid parkeringen hoppade jag i sjön (till knähöjd!) o svalkade fossingarna

Fick sällskap av en hel ankfamilj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar