tisdag 23 februari 2010

Happy Day

Hej hopp! Idag är jag glad - har haft en bra dag som varit väldigt "busy". Hunnit med en massa bra saker :) Hade visning av vår lgh i morse så vi hade ett städ rejs hela morgonen där vi vände upp och ner på det mesta; skurade, dammade o putsade! Det skiner här hemma nu - ibland kan det vara bra att ha en anledning så man MÅSTE stortäda :) Efter det var vi in på resebyrån och hittade en perfekt sverige-biljett åt mej! (C kommer i mitten/slutet på augusti så köper sin biljett senare) Har på mej till fredag att bestämma exakta datum, det blir antingen 28:e juni eller 6:e juli. Lutar faktiskt åt det förstnämnda!

Sen har vi suttit i möte med ett par mäklare ang lägenheterna.. Känns som det äntligen börjar hända lite på marknaden igen! Nu ska jag slänga mej på sängen för en liten tupplur innan vi ska ner till Beach House o äta middag med V o T.

Så här ser jag ut idag.
Bara 3 dagar kvar i gips, jippie!!

1 kommentar:

  1. Hej Emmis! Gud så kul att du ska boka biljett hem till Sverige snart, och jag tycker absolut att du ska ta det förstnämnda alternativet den 28 juni. :-) Tänk va mycket kul vi kommer kunna göra i sommar, mys! Förresten, här snöar det igen....ovanligt va? Haha. Jag är ledig idag och imorgon så närsomhelst kan jag ta en telefondate med dig, skicka ett mess när du har tid. Stor kram

    SvaraRadera