tisdag 16 februari 2010

Body-clock

Tänk vad man ställer om sej själv efter ett tag med nya (annorlunda!) rutiner. Sen jag varit nere på farmen vaknar jag nu vid fyra varje morgon då C sticker ut o hämtar kossorna för mjölkning den första vändan.. Han har försökt att få upp mej ur sängen ett par ggr med motivationen "att det är så mysigt när det är alldeles mörkt och tyst ute". Det har inte funkat än kan jag ju avsöja haha.

Googles version av Body-Clock..

Nu är jag dock tillbaka hemma i Queenstown men vaknade såklart 4 ändå.. Lyckades somna om igen och drömde en massa konstigt innan det var dags att gå upp vid 7. Nu ska jag akta mej för att sitta här för länge, ska nämligen möta upp T för en cykeltur runt Lake Hayes vid 8.15. Det ser svinkallt ut så vet inte om jag ser fram emot det direkt men brukar ju alltid vara skönt efetråt!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar