måndag 15 februari 2010

En lång natt

Fy vad dåligt jag sovit inatt. Tog länge innan jag ens kunde somna för att sedan vakna vid fyra då min kropp har ställt in sej på att C:s alarm ringer.. Sen kunde jag såklart inte somna om utan låg o vred o vände på mej i ytterligare ett par timmar innan jag tröttnade och gick upp! Så nu sitter jag här med håret på ända, i myskläder och raggsockor o har precis ätit frukost. Ska gå o göra mej själv en vaniljlatte för att runda av det hela :)

Funderar på om jag ska ta en promenad innan jag åker eller kanske sparar jag det tills jag kommer upp till QT. Vore ju trevligt med att ha omgivningar att titta på för omväxlings skull. Annat än hagar med gräs menar jag.

Fast ibland har man turen att gå förbi såna här sötnosar!

1 kommentar:

  1. Åh, tack för din kommentar! Alltid roligt att se vilka som kikar förbi :) Vilken spännande blogg du har själv, känns otroligt härligt att drömma sig bort till världen "down under" dessa grådaskiga vintermånader ;)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera