torsdag 11 februari 2010

Favorit från Barndomens Dagar

Jag kan inte sova så gick upp och gjorde en varm kopp hälften mjölk/ hälften vatten dryck. Haha vad roligt det lät.. Kanske för att jag inte hittade nån honung.. Annars hade jag ju kunnat skrivit honungsvatten. Fast det blir ju inte rätt det heller då det även är mjölk i!  Hursomhelst, vad jag ville komma till var att det var precis vad mamma brukade göra till oss ungar när vi var små och inte kunde sova.. Förhoppningsvis funkar det än. Klockan är nämligen en minut till midnatt och jag vill inget hellre än att somna!

Sa jag förresten att jag glömde var jag bodde när polisen frågade om min adress tidigare idag? Fick världens brain-freeze och kunde verkligen inte komma ihåg vad vår gata heter..  haha. Tog mej över 60 långa sekunder innan jag stammade fram Highview.. Terrace... 51.. 51A! Highvew Terrace. Ett under att han inte krävde ett breath-test oxå, jag måste ju ha verkat helt borta!

Okej nu ska jag testa om den magiska drycken gör nån skillnad. Håll tummarna att jag sovit några timmar iallafall innan jag sitter här och bloggar nästa gång :)

Sweet Dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar