torsdag 18 februari 2010

Welcome back träningsvärk!

Den efterlängtade träningsvärken är tillbaka :) Idag är jag öm lite överallt - yes! Träningsvärken är nog det enda positiva med denna dag, annars har det inte hänt mycket.. Känns som jag hamnat i en liten svacka där inget känns meningsfullt eller roligt. Men förhoppningsvis är den inte alltför långvarig.

Körde ner till farmen igen nu på eftermiddagen och imorrn åker både jag och C hem till QT - äntligen hemma tillsammans igen!  Vi har bestämt att vi ska ut på "dejt" imorrn, middag och bio är bokat för kvällen, det ser jag fram emot.

På lördag kommer C:s kusin A o flickvän M o stannar över en natt. M:s föräldrar håller på o bygger hus tvärs över sjön så dom ska upp o hjälpa till med trädgårdsarbete. Så blir förmodligen att vi hittar på nåt på lördagkväll!

Nä nu ska jag ta o krypa i säng o fortsätta läsa "The Girl with the Dragon Tattoo" av Stieg Larsson ("Män som hatar kvinnor" på svenska - knäppt översatt om du frågar mej). Fick hela triologoin av C:s mamma när jag bröt handleden - gulligt eller hur! Kändes lite lustigt i början att läsa den engelska versionen med alla svenska namn, städer och uttryck men nu börjar jag vänja mej. Är halvvägs redan!


Påminner nästan lite om min tatuering.. Fast min är mindre och föreställer ett lejon (huvud) som är mitt stjärntecken. Men dom sitter på samma ställe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar