söndag 7 februari 2010

En Utflykt till Stan

Känns nästan lite speciellt när man befinner sej såhär ute på vischan haha. Kom just hem från söndagsmiddag på Cobb & Co, en NZ restaurangkedja med typisk kiwi-mat. Första gången jag åt där men blev lite besviken faktiskt.. C har nämligen pratat om hur himla god mat dom har så mina förväntningar var nog en aning höga. Beställde kyckling som kom ut alldeles för flottig och slajmig för min smak.. Dom kokta grönsakerna som serverades med den var dock goda. Bäst var ändå Banana Spliten jag beställde in som efterrätt! Fick lite nostalgikänsla - det var något jag ofta åt som barn men inte ätit på evigheter! Och det är nog bäst att låta det vara så, Banana Split tillhör ju inte den dagliga kostcirkeln direkt.. Även om det måste vara en hel del kalcium i all grädde och glass ;)


En källa till Kalcium?


Nu börjar The Hills på tv!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar