fredag 19 februari 2010

It's a Date!

Alldeles strax ska vi åka ner till stan o käka middag o sen gå o se Valentines Day! En vecka för sent kan tyckas men varför inte dra ut på firandet :)

Jag har förberett mej genom att tvätta mitt gips som vid det här laget luktar gammal kalsong så fort det blir minsta fuktigt.. Mysigt va? Försökte faktiskt flytta fram min besökstid för att ta bort gipset, från nästa fredag till i dag men det gick tyvärr inte vägen. Tydligen har dom en minimum regel på 6 veckor för en sån här fraktur. Lite lustigt då jag fått höra både fyra och fem veckor från annan sjukhus personal. Ja ja inte mycket att göra än att dras med skiten 7 dagar till...

Nä nu ska jag gå o svida om till nåt snitsigt. Just nu är min outfit en av C's gamla urtvättade t-shirts och ett par tights. Inte det mest sexiga kanske ;)

Valentine's Day here we go again!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar