fredag 26 februari 2010

Fredags Mys!

Så har ännu en vecka gått - dom går så fasligt fort att jag knappt hinner med :) Det var länge sen jag kände så men det är en välkommen känsla, betyder att det äntligen händer lite grejer i mitt liv!

Just hemkommen från gymmet där jag körde första passet utan gips - åh det kändes så sjukt bra! Har endast ont då jag böjer handleden men håller jag den rakt så går det prima :) Kunde redan lägga på lite vikt, så tror inte att det kommer dröja alltför länge innan min arm är tillbaka i shape igen.. Precis utanför gymmet ligger förutom massa pubar (känns väldigt lustigt att sitta o kolla på människor som dricker öl på uteserveringarna medan man trampar på motioncykeln!), en thai-restaurang. Vilket förträffligt sammanträffande tänkte jag när jag korsade gatan och gick rätt upp för trappan o beställde en Chicken Green Curry efter avslutat gympass :)

Mums!

C är iväg o cyklar downhill o lär inte komma hem på ännu ett par timmar så jag funderar på att åka iväg o hyra en chic-flick efter att jag duschat. Även om jag föredrar sällskap när jag kollar på film så är det ju inte varje dag man kan hyra precis vilken romantisk komedi/drama/djup känslo-film man vill!

Nä dusch var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar