söndag 7 februari 2010

Tji fick jag

Klagade ju på att det var sjukt varmt igår.. Idag har solen inte ens kommit fram och det är kallt o regnigt! Inte direkt det bästa vädret för att bada i havet, gå strandpromenad och ta fina foton... Nu ångrar jag nästan att jag inte tog fram kameran igår ändå! Oh well, förhoppningsvis kommer det fler dagar med sol.

Funderar på att åka hem till Queenstown en dag tidigare men älskling försöker med alla medel övertala mej att stanna kvar.. får väl se om han lyckas ;)

Börjar bli en aning trött på det här jäkla gipset måste jag erkänna, saknar att kunna måla, gymma och framförallt - cykla downhill! Har dock lovat mej själv att ta det lite lugnare när jag är tillbaka på cykeln, inga mer carzy jumps eller drops som jag inte är 110% säker på. Det är helt enkelt inte värt brutna ben i kroppen!
På onsdag ska jag in till Invercargills Fracture Clinic där jag ska bli röntgad och få ännu(!) ett nytt gips. Har då aldrig varit med om att bli gipsad 3 ggr på en och samma fraktur. Särskilt då jag på onsdag endast har 1,5 vecka kvar tills det åker.. What's the point liksom?



I´m as bored as I look...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar