tisdag 16 februari 2010

Svårt att komma igång..

Cykelturen var grymt skön imorse iaf även om jag faktiskt var lite pirrig - första gången sen kraschen jag satt på en cykel. Så var lite stel i början men sen släppte det! Önskar verkligen att jag kunde få bli av med det här jäkla gipset nu på fredag som jag först fick besked om men har en ond föraning att det inte blir så.. Isåfall har jag spenderat 1,5 månader i gips -gaaah!

Hursomhelst har så himla svårt att komma igång med nånting.. fastnar i mina egna tankar hela tiden och fryser liksom fast. När jag lyckas resa mej härifrån ska jag iallafall ta tag i lägenheten o röja upp plus att jag har ett BERG av ren tvätt som måste vikas o plockas undan. Åh helst skulle jag bara ta bilen o åka iväg o lägga mej på nån strand.. :)

Kanske kan jag hinna med det oxå om jag snabbar på!

Slutsittet i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar