måndag 8 februari 2010

Och jag som trodde...

..att jag skulle få komma hem till lugn o ro. Istället så möts jag av att en hantverkare tagit över hela övervåningen, han stannade tills halv sex på kvällen och kommer stå utanför dörren klockan åtta imorgon bitti igen! Typiskt. Jag drog iallafall iväg till simhallen efter att jag varit hemma nån halvtimme så märkte inte så mycket av honom. Hoppas på att han ska vara i lägenheten intill imorrn!

Var hur skönt som helst att simma och äntligen använda överkroppen :) Har ju inte varit direkt mycket av det sen jag bröt handleden.. Tyvärr åkte jag och köpte indisk take-away när jag simmat klart så det sabbade ju den annars rätt hälsosamma dagen. Imorrn får det fasiken vara nog med skitmat, kakor o choklad. Säkert därför jag har så jäkla mycket finnar just nu. Nä nystart imorrn!

Nu ska jag gå ner o lägga en ansiktsmask innan jag kryper i säng med min favoritbok. Läser "A Song in the Daylight" av en av mina favorit-författare; Paullina Simons. Den är på hela 768 sidor och efter mindre än 10 dagar är jag är redan på sidan 527! Nästan omöjlig att lägga ifrån sej med andra ord :)

Min sängkamrat ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar