tisdag 9 februari 2010

A New Me

Äntligen nytt hår! Finns inget som piggar upp så mycket som en liten förändring :) Idag blev det mera ashiga toner, blonda slingor som blandades med mörkare - är jättenöjd!
Dom ville även använda mej som hårmodell för hårsalongen - lite roligt! Hon som ägde salongen sa att hon skulle fixa en make-up tjej och ringa mej imorrn för att bestämma en tid. Passar ju perfekt då jag behöver nya bilder för Ican.

Imorrn bär det av ner till farmen igen.. usch jag vill inte. Trivs så mycket bättre här i Queenstown! Men om jag ska få träffa älsklingen så blir det jag som måste åka då han inte kan lämna farmen på en vecka.

Köpte en ny iPod shuffle idag då jag glömde kvar min gamla i en hyrbil uppe i Auckland. Ringde hyrfirman samma dag men dom hade inte hittat nån. Sa dom. Själv svär jag på att det var personen som städade ur bilen som måste ha norpat min iPod..
Ipod Shuffle har blivit om möjligt ännu mindre sen sist, mer slimmad och platt. Valde en stålgrå denna gång. Nåt att förgylla mina farmpromenader med haha.

Nä nu väntar sängen, är så trött att jag inte kan se dataskärmen och skriver fel hela tiden.. Sängdags med andra ord!

Night Night

1 kommentar:

  1. Heej,Såg att du bor i Queenstown så var tvungen o titta in. Bodde där själv i över ett halvår för nåt år sedan och saknar det otroligt mycket. Jobbade nere på Botswana Butchery vid stranden där jag var med från starten o öppnade upp det. Hoppas du trivs där borta o lycka till med grabben. :) x

    malintheresa.blogspot.com

    SvaraRadera