onsdag 3 februari 2010

Lite otacksam

..över det fina vädret känner jag mej. Det är nämligen strålande sol, nära 30 grader och alldeles vindstilla ute. Låter ju som en dröm eller hur? Fast jag känner mej bara varm, allergisk och trött!

C har åkt ner till farmen och den andra bilen är inne på service så jag känner mej dessutom helt låst här hemma. Tog bilen halv åtta imorse och åkte till mataffären medan C fortfarande sov, så jag har iallafall mat i kylskåpet! Grejen är när det är så här varmt känner man inte för att äta överhuvudtaget..

Funderar på att ta en promenad ner till sjön och doppa fötterna för att svalka mej lite.. Fast har ingen lust att gå uppför dom jättelika backarna i gassande sol på vägen hem. Men om jag slänger på mej en keps, solglasögon o packar en vattenflaska borde det gå :)

Så här ser jag ut idag! (Bild tagen i New Plymouth)
Lär dock byta om till shorts och linne snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar