söndag 21 februari 2010

A Short Weekend Break

Är precis vad jag har haft! Ibland behöver man en liten paus för att hämta ny inspiration, så funkar säkert ni oxå? Har hursomhelst haft en jättemysig söndag som innefattat både lite shopping, gymbesök och pizza i kvällssolen på en uteservering med älskling o så film o chokladpraliner på det! Imorrn är det måndag igen, kanske lika bra haha. Bär av till farmen tidigt imorrn, men först ska jag klämma in en morgonpromenad hade jag tänkt. Bäst att hoppa i säng nu om jag ska orka upp :)

Ha en skön söndag därhemma! Förmodligen stannar dom flesta inne då jag läser om snökaos i typ varenda blogg/nyhetsportal från Sverige - en perfekt dag för att linda in sej i en filt och ha film marathon :) Men håll ut sommaren kommer till er oxå.. och då är den borta för länge sen här!


Fast jag ska njuta av värmen ett par veckor till
- idag hade vi 30 grader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar