torsdag 29 september 2011

Gladare Dagar

Har haft ännu en toppendag, jag och L. Vardagen här uppe i QT gör mej så mycket lyckligare, känns som om jag lever precis det liv jag vill göra. Vi hittar på saker, går på aktiviteter, fikar, träffar vänner, leker i parken, går på härliga promenader och ja, har gladare dagar helt enkelt! Men vi saknar ju vår älskade C såklart, det är det enda (och stora!) minuset.

Det går aldrig mer än två nätter utan att vi ser varandra men det känns förstås... När jag är nere på farmen så sitter jag mest inne och väntar på att dagen ska gå (eller sitter gör jag knappast men ni förstår hur jag menar), och ibland är C så upptagen på farmen att vi varken äter frukost, lunch eller middag tillsammans! Då är jag såklart hellre här. Fast försöker ändå att spendera lördag/sön tom onsdag på farmen och sen kommer alltid C upp till QT för minst en natt varje vecka så man får väl säga att vi löst det rätt bra ändå.


Dagens powerwalk/löptur skedde längs de här vyerna:







 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar