tisdag 20 september 2011

Work Out

Pust! Har precis kört ett svettigt pass hemma i vardagsrummet, tog ett program ur senaste Womens Health Magazine (finns den i Sverige? I särklass bästa träningstidningen enligt mej) - ibland är det skönt att köra nåt färdigt även om jag annars oftast kör freestyle. Dvs övningar som jag själv slänger ihop vart eftersom passet lider. Jag försöker få med hela kroppen,  2 övningar på varje muskelgrupp är det jag oftast kör. Ordningen av övningarna brukar bero på humör. Men som sagt, ibland är det väldigt kul att träna ett pass som någon annan satt ihop - blir även mer av en utmaning!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ta med mej L till Riverton för en promenad längs havet (med fokus på njutning) och lek på lekplatsen. Det är till skillnad från gårdagens regnrusk, strålande sol idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar