fredag 30 september 2011

Knasig morgon

Halva dagen har nästan gått och jag vet inte vad jag egentligen fått gjort. Inte ens en dusch har jag hunnit med och ännu mindre kommit utanför dörren! Vår byggnadsmästare var här för en stund sen med en lista på allt från diskmaskiner, till kyl/frys och tvättmaskiner. Jag var nästan 100 på alla grejer förutom vad för slags kyl/frys vi ska satsa på. Icemaker eller inte? Det är trots allt ett påkostat hus vi bygger och det vill man ju ska lysa igenom utifrån och in, dock utan att fullkomligt ruinera oss! Alla dessa val.. är ändå nöjd med vad vi kom fram till idag, känns som jag redan sparat ett gäng 1000lappar genom att kolla runt ordentligt och sen beställa i bulk.

Nu ska jag hälla i mej en kopp kaffe och sen ta med L ut på en powerwalk, han har precis som mej tröttnat på att vara inomhus - ute strålar ju solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar