onsdag 28 september 2011

Morning Chores

Har precis fått undan allt morgonstök (frukost, disk, tvätt, dammsugit, plockat leksaker, bäddat sängen ja ni vet allt det där skojiga ;) och lagt L för hans förmiddagsnap. Själv passade jag på att duscha och nu sitter jag här med en kopp kamomillté och en yogicookie och försöker varva ner några hekton...

Ska iväg till Botswana och luncha med tjejerna vid 12, har en känsla att det kommer bli tajt om tid att komma iväg i tid då L sussar djupt och klockan redan är 20 över 11. Var försvinner dagarna undrar jag ofta!
Kom iaf väg till gymmet igår och körde ett intensivt och tungt pass på cirka 40 minuter om ens det, mer behövs faktiskt inte! Har skön träningsvärk i armar och ben idag :)

Skriver ett inlägg senare idag om mina funderingar om uppfostran och hur man bäst är som mamma... som sagt något jag tänker mycket på. Nu ska jag gå ner och se om jag kan väcka min lilla älskling försiktigt. Finns inget värre än att bli väckt abrupt, det är verkligen det värsta jag vet - jag blir sur resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar