tisdag 20 september 2011

Picnic på stranden

Hade vi idag! Ja så gott som iallafall, jag bredde ut en filt på en rastplats precis vid stranden. Sen kalasade vi på mandarin, riskakor och vatten - smaskigt så det förslår haha. Jag brukar ju annars köpa med en latte och gärna en scone också från Beach House men idag hade jag redan druckit en kaffe hemma så sparade in både på slantar och onödiga tomma kolisar ;)

Känner mej ovanligt trött ikväll, jag tror att träningspasset tidigare idag och promenaden har sin del i det men även att jag satt uppe alldeles för sent igår kväll och arbetade på min nya hemsida. Om en vecka borde allt vara klart och då ska ni få reda på vad det är jag sysslar med...



Fick släpa buggyn baklänges en bit genom alla småstenar
men så snart vi kom ner i sanden rullade den lätt!


Uppe på den här lilla betongterassen satt vi och tittade ut över havet och skalade mandarin!



Vatten släcker törsten allra bäst, något L redan har koll på :)

1 kommentar:

  1. Så mysigt det ser ut och så fint där är.
    jag har en liten fråga/undran du har säkert redan skrivit det någon gång men jag kan inte hitta det nu och kommer inte ihåg; men pratar ni engelska med L eller du lär honom Svenska också?

    SvaraRadera