torsdag 8 september 2011

Vår lille busunge

...är inte så liten länge! Tänk att han snart fyller ett, helt otroligt vad livet förändrats på så kort tid. Jag menar, den här tiden förra året var jag fortfarande gravid, och L låg i magen o väntade på att få komma ut (en måndag klockan åtta på morgonen). Och nu känns det som att han liksom funnits för evigt. Eller ja det är otänkbart att föreställa sej livet utan honom! Vår lille busunge.. tänk vad han underhåller mej om dagarna.

Oftast på ett bra sätt men ibland önskar jag att jag hade 2 armar till (minst!). Just nu är favoriten allt han inte får röra... Och han skrattar åt mej när jag säger ifrån!! Vad gör man åt det?

Som bilderna visar nedan innefattar favoritstället köket bland annat. Den roliga dörren till micron, alla spännade knappar på ugnen, lådor som man kan hitta allt möjligt i är toppen hälsar L..



"Varför säger du inte "neeeej, aja baja" mamma? Det låter ju helfestligt och får mej att skratta varje gång"


"Sådärja, jag visste väl att det skulle komma bara jag smällde extra högt i microdörren"

1 kommentar:

  1. Haha, här finns en tjej som gör likadant. Säger jag nej flinar hon så busigt hon kan och gör samma sak igen!
    Jag har lagt barnvänliga saker i dom nedersta lådorna i köket så oftast sysselsätter hon sig med att riva ut dom. Dra ut hela rullen med fryspåsar är roligast.. :P

    SvaraRadera