torsdag 1 september 2011

Special Delivery

Idag kom hjulen till Mountain Buggyn! Som jag har väntat! En månad tror jag att vi varit utan en ordentlig vagn nu (har både en och två enklare strollers men dom funkar inge vidare på ojämnt underlag eller längre promenader) så har burit omkring på min älskling en hel del. Fatta vilka armmuskler jag har nu. Särskilt på höger sida haha...

För att göra en lång historia kort så blev jag så trött på den hopplösa servicen jag fick hos Smith City (det tog dom 2 veckor innan dom ens placerade ordern!!), att jag efter 3 veckor beställde dem själv direkt från Mountain Buggy. Samma dag så ringer såklart Smith City och säger att hjulen anlänt i butik varpå jag sa som det var, att jag tröttnat på att vänta o att dom kunde skicka tillbaka dom. Kändes hur skönt som helst att yppa den meningen men ångrade mej i typ samma stund som jag la på... Betydde ju ännu längre väntan för min del! Men en vecka senare är hjulen iallafall här och slapp betala Smith City en enda dollar gjorde jag ju oxå så jag är nöjd :) Imorgon ska dom monteras och sen ska här ut och gås igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar