fredag 30 september 2011

Natt funderingar

Ibland när jag vet att jag har en stressig morgon framför mej så drar jag mej för att lägga mej. Vill liksom vänta in i det sista... Sitta ner en liiiten stund till i den fridfulla tystnaden och surfa runt på nätet, eller läsa en tidning och sippa på en kopp te. För när morgonen kommer så kan jag glömma att något av ovan hinns med.. Imorgon drar vi ner till farmen för ett par dagar igen och innan vi åker måste det storstädas då vi har en visning vid 12. Spotless ska det va!

Hörde ett rykte i granntrakten idag att en viss person vill ta oss till rätten för att vi skymmer hans utsikt med vårt hus... hmm spännande att se hur det fortskrider. Vi har dock följt vår "height plan" till pricka förutom möjligen en skorsten men den kan man ju kapa ner i värsta fall.

Nej om jag skulle ta och lägga mej kanske, blir knappast piggare av att sitta här. Trevlig helg fina läsare, jag uppskattar er alla och älskar när ni lämnar ett litet avtryck då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar