lördag 24 september 2011

Rugby Frenzi

"Det är ju mycket som sker i Queenstown nu med rugby event m.m Varför har du inte kommenterat det? Inget du är intresserad av kanske? Men lite stort är det ju faktiskt, så tycker att det är lite konstigt att det går obemärkt förbi eftersom du bor där.

Får följa all information och roliga happenings på Qt's hemsida istället."

Jag fick frågan ovan om varför jag inte bevakar rugbyn. För att jag inte är ett dugg intresserad är det enkla svaret :) Men visst har Queenstown fått mycket uppmärksamhet i samband med rugbyn, inte minst efter Englands stjärna Mike Tindall hade en minst sagt blöt utekväll med grabbarna på en av QT:s klubbar.. Ni har säkert redan läst om det.

Jag kollade en stund på öppningscermonin på TV då All Blacks spelade men bara för att få en glimt av snyggingen Dan Carter. Så långt sträcker sej mitt rugbyintresse haha.



Han är inte bara rugbyspelare, utan även kalsongmodell....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar