lördag 24 september 2011

Konsten att njuta...

...i vardagen är något jag innehar om jag får säga det själv. När man har något trist som tex en långkörning framför sej, försöker jag hitta nåt att se fram emot som gör det lite mindre trist. Som igår tex, innan jag och L åkte ner mot farmen svängde jag förbi delin vid Hilton för en cappuchino och två macarones (en till mej och en till C). Eloge till mej för att jag inte åt upp båda två, jag fullkomligt ääälskar macarones och är salig över att jag hittat ett ställe i QT som säljer dem!

För att göra det lite roligare för L stannade vi halvvägs när han vaknat och lekte en stund på en lekplats - väldigt uppskattat av min älskling.



Utanför The Hiltons


Min lilla busunge sitter inte still många sekunder...


..så att jag skulle få äta macarone och dricka min cappuchino i solen kunde jag glömma,
de intogs istället i bilen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar