lördag 3 september 2011

Welcome Back

Säger jag till vår Urban Jungle! Hur har jag överlevt så här länge utan vagn frågade jag mej själv efter dagens härliga promenad. Helt underbart att komma ut i naturen igen, jag har saknat mina promenader så nåt vansinnigt insåg jag idag. Det är inte bara bristen på vagn som har hindrat utan även det hemska snöoväder vi haft men nu äntligen har den mesta snön smält bort (och jag hoppas att det förblir barmark tills nästa år!).

C är iväg och handlar lördagsgodis åt oss som vi ska mysa med framför en film ikväll. På sistone har vi bara diskuterat jobb, husbyggen och farmar -  det verkligen dags för lite kvalitetstid tillsammans!



Kelvin Heights walking track - jag får fortfarande nypa mej lite armen ibland för att förstå hur vackert vi faktiskt bor!


Däremot inser jag när jag tittar på denna bild att mina sunnisar är allt annat än vackra på mej, måste skaffa ett par nya...



Tre älsklingar: C, lille L och så vagnen haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar