söndag 25 december 2011

1-2-3 - smile!

Vi försökte oss på några familjebilder efter att vi ätit julbord uppe i Gondolan idag. Det gick sådär.. Det är inte det lättaste att fånga vårt lille busfrö på kort numera, han vill helst vara nånannanstans om man säger så. Och lyckas man fånga ett smile på bild så är det självklart vi vuxna som förstör genom att blinka, kolla bort eller se allmänt frånvarande ut haha.

Efter att vi vi öppnat julklappar och sagt hejdå till C:s familj, vilat en kortis på soffan medan L åt mellanmål så tog vi bilen till en stor lekplats där L fick leka av sej lite! Gjorde även ett andra försök att fånga oss båda på bild.. 








Har haft väldigt fin julhelg och jag är jättenöjd, det blev precis så som jag önskade. Lugnt, avslappnat och low key :) Jag har stannat upp flera gånger den senaste tiden och tänkt på hur tacksam jag är över mitt liv och mina älskade killar. Jag är så lycklig över att äntligen ha min egna lilla familj.. Känns som om det är precis vad jag alltid velat utan att veta om det! Lät kanske lite luddigt men så känns det. Okej slut på mitt babbel för denna gång...

Hoppas att ni också haft en bra jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar