söndag 18 december 2011

Min utmaning!

Det är ju mäkta populärt med diverse utmaningar och challenges i bloggvärlden och nu tänkte jag dra igång min egen, och ni får såklart hänga på om ni vill!

Det gäller min träning som sistone varit i snudd på obefintlig och sen bara halvhjärtad när den väl skett.. Vet inte riktigt varför det varit så, det har varit mycket med allt antar jag; flytt och andra avbrott i vardagen som inte hör till det vanliga. Men nu SÅ. Ett träningspass varje dag fram till jul ska jag köra!

Knappast något extremt som ni hör men alldeles lagom för att få igång min motivation och sug efter träning igen :) Jag började idag med ett tufft cirkelpass som fick mej att både svettas, stöna högljutt och svära innan jag var färdig haha. Men gud så underbart det var efteråt - hej härliga träning, jag har saknat dej! Jag ser fram emot rejäl träningsvärk imorgon :)



Efter avslutat träningspass och en väääldigt välbehövlig dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar