fredag 16 december 2011

Från 20 till 0!

Ja antal gånger vi vaknade i natt alltså, åh så underbart att få sova en HEL natt. Det var så länge sen att jag inte ens minns när det hände sist. L:s eksem har blossat upp den senaste veckan, blir alltid värre i värmen och jag tror att det kan vara en av anledningarna till varför han sovit dåligt. Tillsammans med en snorig näsa, tänder på G och växtvärk..

Alla jag träffar utbrister hur mycket han vuxit och jag får nog hålla med faktiskt - han har blivit väldigt lång! Ser mer ut som en liten tvååring än en 15 månaders baby. Men tillbaka till eksemet, som han i för övrigt ärvt av mej som liten, idag upptäckte jag nya annorlunda utslag på hans mage så tänker ringa vårdcentralen och försöka få en tid idag. Det är så mycket skit som går runt just nu, alla små verkar sjuka så jag tar hellre det säkra före det osäkra och får det uppkollat.

Nu - frukost, på begäran av L!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar