måndag 5 december 2011

The Notebook


Sitter och kollar på The Notebook, en riktig kärleksfilm. Appropå kärlek förresten, vi har blivit bjudna på ett bröllop i januari. Det tredje på bara 9 månader! Denna gång är det B, en av Cs vänner som gifter sej. Den blivande bruden är helt ovetandes om att ett bröllop är på G, dom har varit förlovade i många år och har 2 barn ihop men bröllopet är alltså en överraskning! Lite kul tycker jag. Och anledningen att jag kan berätta det här är för att hon (bruden) knappast läser min svenska blogg.

Biljetter är redan bokade, den 12:e januari flyger vi upp till Wellington för en långweekend tillsammans - något jag ser fram emot! Vi har haft alldeles för lite familjetid på sistone och jag saknar min älskling. Nu ska jag fortsätta titta på filmen med M!



Jag och min lille älskling igår

1 kommentar:

  1. Så mysigt med bröllop! Vilken underbar man som ska överraska sin fru på detta viset!

    SvaraRadera