tisdag 27 december 2011

Sömnlöst

Jag kunde inte somna igårkväll, låg och vände och vred på mej tills klockan var bra efter ett... Och ännu värre var att L var i säng redan kvart över sex vilket gjorde mej ännu mer stressad att "passa på" att sova. Orsaken till min sömnlöshet var troligtsvis en kopp grön te och choklad på kvällskvisten (båda är ju sånt som gör en pigg, så himla dumt av mej) plus att jag satte igång med världens projekt här hemma i vardagsrummet där jag hade gardinsamples, colour swatches, olika tapeter och inredningsmagasin över hela golvet samtidigt som jag surfade runt på nätet efter inspirationsbilder till huset. Det fick min hjärna att gå på högvarv minst sagt!

Vet inte hur jag ska göra idag riktigt, allt är fortfarande stängt så jag kan varken åka till målaraffären, gardinbutiken eller mattvaruhuset. C vill såklart att vi kommer ner till honom men alla butiker öppnar igen imorgon och jag vill verkligen få det här fixat innan vi åker bort till helgen. Så kör jag ner till farmen idag, betyder det att vi måste köra tillbaka imorgon eller senast torsdag.. Åh detta eviga körande! Men kanske kan jag övertala C att komma upp till oss istället, han har nämligen en kompis i stan från North Island. Och så oss förstås! ;)

Ska laga frukost och tänka på saken. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar