lördag 17 december 2011

Tillbakablick


Jag satt idag och tittade igenom foton från när L föddes. Ja en hel massa andra också men just dessa, från september 2010 fastnade jag speciellt vid. Tänk så ofantligt vårt liv förändrades när L kom till världen. Jag kan helt ärligt säga att det gjorde mej, och gör fortfarande varenda dag, lyckligare än jag nånsin varit.




Dag nr 2 på sjukhuset. Jag minns att jag fortfarande var lite medtagen efter operationen men vid väldigt gott mod. Nä, det är en underdrift. Jag var helt salig över den här lilla varelsen!




En lycklig men aningens trött pappa




Ute på första riktiga promenaden! Åh äntligen fick jag stoppa ner mitt lilla knyte i vagnen som stått och väntat på sin resenär i flera månader. Jag var så himla stolt, glad och tacksam på samma gång.


2 kommentarer: