tisdag 6 december 2011

Jobb på G

Det slår sällan fel, ofta när jag börjar tänka att något nytt måste in mitt liv så dyker det upp något som förändrar vardagen. Som nu, har funderat en hel del på framtiden på sistone och var vi är på väg.. Oroat mej över var vi ska bo, var det är bäst för L att börja skolan, vad vi skulle arbeta med om vi flyttade till Sverige. Stora frågor och knappast enkla att besvara.

Men så damp det ner mail i inboxen om 2 roliga modell/reklamjobb, jag sprang på en vän som påminde mej om att hon gärna vill ha in mej i hennes PT business efter jul och C ringde o berättade att han funderar på en omsrukturering av farmen, något som skulle innebära möjlighet att om nåt år kunna resa till sverige och stanna en längre period - allt detta drog upp mej ur mitt "ora mej för framtiden grubblande". Nu ser jag framåt igen!

1 kommentar:

  1. Nej men va häftigt! Roligt för er och jag hoppas att allt löser sig till det bästa! :)
    /C

    SvaraRadera