måndag 26 december 2011

Boxing Day


..eller "Shopping Day" som det egentligen borde heta. NZ:s svar på mellandagsrean startar idag den 26:e men jag vägrade sätta min fot i en affär, har fått nog av shopping efter alla julklappar. Jag behöver ett brejk ;) Istället tog jag en lång powerwalk längs sjön med stopp för ett snabbt cirkelpass i skuggan:

dips x 20 på parkbänk
armhävningar x 20 på bänk
2 varianter av crunches x 20 på bänk
Jumping Lunges x 20

Körde allt 3 ggr medan L sov i vagnen sedan joggade vi vidare och stannade när vi kom fram till Queenstown Beach där jag köpte en latte till mej och en scone till L som då hunnit vakna. Dock var han inte det minsta sugen på scones så jag fick äta upp den själv! Istället var det lekparken intill som gällde och ett fotdopp i sjön. Han hade helst hoppat i helt o hållet men mamma tyckte att tårna räckte bra.. Istället fick han plaska bäst han ville i sin nya utomhuspool som jag blåste upp på balkongen när vi kom hem - helt klart en hit!


Några bilder jag knäppte då L sov:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar