tisdag 27 december 2011

Dinner at Coleec Bay

Körde ner till farmen till sist ändå, men tror ni inte att C ringer när jag redan är på väg och frågar om inte han ska komma upp till QT istället. Men med fullpackad bil och en sovande L tackade jag otroligt nog nej till det alternativet, tyckte att det var lika bra att fortsätta när jag redan var på G..

När det var dags för middag och kylskåpet ekade tomt bestämde att en tur till Coleec Bay och deras goda fisk skulle sitta fint, så fick det bli! Dock var fisken lite underkokt i mitten vilket är typ det värsta som finns men jag var så trött, hungrig och tacksam för att slippa laga mat att jag inte brydde mej om att klaga. Nu är vi hemma igen och mina killar sover redan, jag ska alldeles strax göra dem sällskap. Ingen choklad eller grönt te i världen ska få stoppa min sömn i natt!


Så här såg jag ut ikväll när vi gick ut och åt.
Batik ska tydligen va hett igen, det har jag minsann läst på Klings blogg ;)



1 kommentar:

  1. Hiii syrran du kan verligen konsten att smila du emsan.....iiiiihhh Så söööta bilder på dig:) Längtar så sjukt mycket nu;) /Brorsan

    SvaraRadera