torsdag 15 december 2011

Tillbaka till vaknätter?

Alltså natten till idag, den går till historien tror jag. Jag skojar inte om jag säger att jag var uppe 15-20 ggr då vår lille kille INTE kunde sova utan bara vände, vred, gnydde, gnällde, grät och satte sej upp i sin säng! Jag är seriöst som en zombie idag, orkar knappt lyfta fingrarna över tangentbordet..

Jag har precis hällt i mej en stark kopp kaffe men känner ingen somhelst skillnad - då är det illa! Egentligen är det meningen att vi ska iväg till Mini Muscle nu på morgonen och sen träffa W för en kaffe direkt efter, men jag funderar på att hoppa det förstnämnda. Tror nämligen att min lille kille kommer att krascha vilken minut som helst och det är bättre att han får sova en stund nu tror jag.

Kanske jag också rent utav?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar